Direktlänk till inlägg 14 oktober 2016

äntligen fredag, fast denna gång längtar jag t måndag

Av Gummi Boll - 14 oktober 2016 23:45

Idag var en lugn dag men behövde vaska fram lite höst/vinter jackor, täckbyxor från hem2 och hela skor till mig.

..och även dopkläder så att de är med oss, ifall rätt datum skulle dyka upp.

Potrzebuje dorady od ___ bo inni to podchodza wieksza iloscia osob na taka uroczystosc a my, nie jak inni. 

PS. sasiedzi juz dzis mowia ze sie wyprowadzaja, bo ona nie moze sie tu odnaezc, poznalam ja dzis, dla mnie moze zostac, nawet fajnie i lepiej dla mnie by bylo. Inte låst efter mig bara, hem2. Tivoli utanför, nu vid 24.00 är de säkert borta, som ett ljusfenomen och som ögonblicksmötet där, tog foto på oss, tänker jag efter så bävar jag för det värsta fr soc sida, annars var det lugnt och i god stämning t 98%. Men åtminstone i lekplatsen hann vi vara.


.... Måste verkligen skaffa körkort, sådant tidsspill varenda liten resa är. 

då så bar det av till elevcentralen, är på repetition.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gummi Boll - 5 november 2016 22:15

ringer pappan - varför ringer du? eh, i korthet vårt samtal med svar -" ok hejdå." Pappan ringer upp. Ovanligt sansaf och denna gång förstående, snön har fallit och skulle vilja köpa barnen några kläder, kan vi ses på fredag kl17? -"Jo, om du...

Av Gummi Boll - 3 november 2016 07:09

Låter oordningen i hem2 vara lite, körde fast i körkortsteorin om parkering på huvudled så efter 2veckors uppehåll så söker jag svar och logiken bakom tre motsägelsefulla frågor. Håller på och grillar en viss Martin från körkortonl***.se , STR oc...

Av Gummi Boll - 14 oktober 2016 03:35

Fambeh Ela kom , 13.15. Ursäktar sig men inga problem f mig, jag är inte petig på d sättet, ändå hemma lagade mat, men upptäckte att jag kunde svarat mindre på hennes frågor, varit mer med barn V då yngste somnat. Möte mest f att lära känna varandra,...

Av Gummi Boll - 30 september 2016 03:16

PS ang ekonomi. Tack och lov fick jag låna från M och har nu betalat hyra åtminstone, och lagt upp ett inkassoärende på fem avbetalningsdatum, varje månad till januari, fler gick inte att lägga upp. Det är min största skuld, växte för att jag inte öp...

Av Gummi Boll - 30 september 2016 02:37

Somnade innan 21. Skulle ha ett sista "tema-möte" med min kontaktperson innan dagens slut, men visserligen är vår relation lite bitter. Hade den varit söt hade jag nog hittat motivationen att slå mig ur sömnen men nej... Men intressant vad som fram...

Ovido - Quiz & Flashcards