Direktlänk till inlägg 16 september 2016

BÄsta som hänt på hela veckan

Av Gummi Boll - 16 september 2016 05:26

Låg som bäst vid 17.40-tiden, båda somnat. Hmm, V hade frågat om B och sa att hon vill gå dit. Så jag ringde. Tur, fick reda på att d är föräldramöte kl 18.00 O-o . Taxi m dubbel bilbarnstol, tog lite tid, under 40minuter, men kom fram i skaplig tid till "Övriga frågor". 

Bäst av allt, fick se B på tillbakavägen, dock lite ironiskt. Då B var i Vårberg hos pappans kompisar, så sågs vi där, vi på väg mellan hållplatserna, skönt, halvmörkt, ljummet väder, precis slagit om till höst, så tutar pappan passerandes med bilen och svängen av.

Jippi, tänker jag, svänger av vi med och ner från gatan till en gångvägskorsning med liten stentrappa och ekollonträd.

Kramar, får se att allt är "bra". "När får jag se er nästa gång?" -"det tar vi med pappa. allra helst så snart som möjligt" , är mitt svar...FAN värdelöst begränsat umgänge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gummi Boll - 5 november 2016 22:15

ringer pappan - varför ringer du? eh, i korthet vårt samtal med svar -" ok hejdå." Pappan ringer upp. Ovanligt sansaf och denna gång förstående, snön har fallit och skulle vilja köpa barnen några kläder, kan vi ses på fredag kl17? -"Jo, om du...

Av Gummi Boll - 3 november 2016 07:09

Låter oordningen i hem2 vara lite, körde fast i körkortsteorin om parkering på huvudled så efter 2veckors uppehåll så söker jag svar och logiken bakom tre motsägelsefulla frågor. Håller på och grillar en viss Martin från körkortonl***.se , STR oc...

Av Gummi Boll - 14 oktober 2016 23:45

Idag var en lugn dag men behövde vaska fram lite höst/vinter jackor, täckbyxor från hem2 och hela skor till mig. ..och även dopkläder så att de är med oss, ifall rätt datum skulle dyka upp. Potrzebuje dorady od ___ bo inni to podchodza wieksza il...

Av Gummi Boll - 14 oktober 2016 03:35

Fambeh Ela kom , 13.15. Ursäktar sig men inga problem f mig, jag är inte petig på d sättet, ändå hemma lagade mat, men upptäckte att jag kunde svarat mindre på hennes frågor, varit mer med barn V då yngste somnat. Möte mest f att lära känna varandra,...

Av Gummi Boll - 30 september 2016 03:16

PS ang ekonomi. Tack och lov fick jag låna från M och har nu betalat hyra åtminstone, och lagt upp ett inkassoärende på fem avbetalningsdatum, varje månad till januari, fler gick inte att lägga upp. Det är min största skuld, växte för att jag inte öp...

Ovido - Quiz & Flashcards